Horgolás: bögremelegítő cica


Egy újabb karácsonyi ajándék készült el horgolt technikával. A bögremelegítők (én bögrefogónak hívom, hiszen a bögrén nem hinné, hogy melegítene bármit is :D) nagyon trendik, nagyon cukik, tökéletes ajándékok bármilyen alkalomból és nagyon könnyen elkészíthetőek!

Még nincs vége! A teljes bejegyzéshez olvass tovább!


Amint megláttam az interneten egy videóban ezt a mintát, rögtön beleszerettem és azonnal elhatároztam, hogy el fogom készíteni. Meg is vettem hozzá a tökéletes fonalat és már csak arra várt jó 2 hete, hogy elkészítsem. Tegnap ezt meg is ejtettem! :)



A cica testét egyszerű kispálcákkal kell elkészíteni, a cica füleihez egyráhajtásos, kétráhajtásos és félpálca szükséges, a cica farkát külön kell elkészíteni kispálcákkal és külön kell hozzávarrni a testhez. A cica szemei bármilyen színű gombok lehetnek, nekem fekete volt itthon, ezért ilyen lett. A mérete is változtatható. A bajuszkákat szintén varrással kell elkészíteni. Az orrocskájának én egy kis x-et csináltam, ez a videóban nem szerepelt, ott nem kapott orrocskát a cica, de én szükségét éreztem, hogy legyen az enyémnek. :) Hátul nem varrtam össze a testet, hanem egy gombot varrtam fel és egy kis hurkot készítettem, amihez csak sima láncszemeket vettem fel.
Bármilyen bögréhez lehet készíteni többféle technikával, amihez rengeteg segítséget találni az interneten. Biztos vagyok benne, hogy fogok még ilyet készíteni több fajta mintával, mert annyira cuki. :)

Egy kis inspiráció hozzá:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése